Wielu liderów sprzedaży, analizując przyczyny niezrealizowania celów kwartalnych, szuka winnych w cenie produktu, działaniach konkurencji lub słabej jakości leadach marketingowych. Rzadko kiedy...
Strefa Wiedzy
Ekspercka wiedza
Autorzy doświadczeni w praktyce
Sprzedaż w epoce VUCA: Kompletny przewodnik po budowaniu zwinnych (Agile) zespołów sprzedaży
Współczesny rynek nie przypomina już szachownicy, na której można przewidzieć ruchy przeciwnika na dziesięć tur do przodu. Przypomina raczej sztorm na otwartym...
Dlaczego w świecie nadmiaru minimalizm stał się nową walutą premium?
Żyjemy w epoce informacyjnej otyłości. Każdego dnia przeciętny decydent biznesowy jest bombardowany ilością danych, która w XV wieku wystarczyłaby na całe życie...
Dlaczego spójność Brandu, UX i UI to najpotężniejsza dźwignia wzrostu w cyfrowym świecie?
Wielu liderów biznesu wciąż traktuje design jako „dekorację”. W ich mniemaniu, branding to logo i wizytówki, UX to „żeby się dało kliknąć”,...
Nie oceniaj książki po okładce? Bzdura. Jak design oferty steruje portfelem klienta (i dlaczego brzydkie oferty sprzedają mniej)
Wyobraź sobie sytuację. Siedzisz w eleganckiej restauracji. Kelner w nieskazitelnej koszuli podaje kartę dań. Jest wydrukowana na grubym, fakturowanym papierze, font jest...
Dlaczego brak spójności w lejku sprzedażowym kosztuje Cię miliony (i jak to naprawić)
Wyobraź sobie, że poznajesz kogoś na imprezie. Jest zabawny, błyskotliwy, świetnie ubrany, sypie anegdotami i sprawia wrażenie osoby, z którą można konie...
Transformacja CRM: jak połączyć dane z marketingu, sprzedaży i obsługi
CRM przestał być zwykłym narzędziem do przechowywania kontaktów. Dziś to system nerwowy organizacji, który łączy marketing, sprzedaż i obsługę klienta w jeden...
Zarządzanie wiedzą sprzedażową: jak nie tracić know-how
Wiedza sprzedażowa to jeden z najcenniejszych, a jednocześnie najbardziej ulotnych zasobów w każdej firmie. Gdy odchodzi doświadczony handlowiec, razem z nim znika...
